I see, but it realy hurt

Godmorgon alla!

Jag liggerr i min säng och tråkar, vaknade vid halv 10. Mitt öga har svullit upp mer ont gör det med. Jag var dock smart inatt, Ställde klockan att ringa var tredie timme så jag kunnde ta ipren, jag tror det har hjälpt mycket.
Asså inte ens bra att jag säger dettta men det är så att jag är fan hällre på skolan än hemma, det är tråkigt att vara hemma och så får jag inte ens göra nå. Det kan jag ju lika gjärna göra på skolan?! Men jag kan inte vara på skolan och får inte för doktorn. Men jag får då sovmorgon hur länge jag vill, inte ni som är på skolan och har matte, eller engelska! HAHA!  Ska städa plocka litte försiktigt nu, ha det bra!:)

PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0