I whant to past the line

Morning sunshine!

Sen inlägg med tanke på att jag har varit vaken sen halv 11 och inte gjort nå. ^^ Jo jag har sett våra bästa år! Älskar den serien! Fast den är förjäkla seg... Aja nu är klockan 13.58, inget att göra, johanna ska komma en stund sen vid 4. Åhh Asså det är höjd punkten på denna dag! Sen vet jag inte när jag får min klass tröja, trodde jag skulle få den igår, men det hann dom inte, men idag? ingen aning! Aja jag hoppas ni har det kul på skolan!

Ska nog se ett two and a half men avsnitt nu! Sen ska jag börja gnagga av min vänstra arm, så tråckigt har jag! 

Puss♥ 


Kommentarer
Postat av: ***** ********

Men Sanna ta det lugnt nu, jag kan komma!;) <3

2010-02-04 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0