I'll always love you!

Hej !:)

Vaknade idag av ilska! Min mobil även kallad tegelsten ringde som en idiot och vibrera som en jordbävning! Blev yber sur på den, synd att mobiler inte har känslor.. Aja sen så åt jag frukost och platta ner håret sedan drog jag av till skolan laddad med powerad, dextro och en banan, haha alla har med energi att göra.. Startade med Np, det gick inte bra. Sen så vare samma vanliga skola. På bilden gjorde jag ett alla hjärtanskort, men till vem?
Sen när jag kom hem så somnade jag på vägen att hämta mitt id-kort. Mamma väckte mig och jag tog och drog till ok och hämtade min parfym som jag betsällt!♥ Sen var det middag. Nu vet jag inte vad jag ska göra?:) Tina kommer du eller?

BILDER


♥♥♥♥♥


Ha en fin kväll! Ring om du är social, 0730813772!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0