Jag ska få spö.

Hej! :)


Skola idag ofc. Kom sen imorse men orkar inte bry mig när jag har stefan som lärare, han hatar mig ändå.
Asså har vart seg hela jäkladagen tills bilden för då målade jag i fridas hår, grymt fint!  ;) haha. Sen så var det fart i mig igen. Anna är tillbaka efter veckas längtan. Yääy, självklart är hon klantig och rammlar omrking i klassrummet.. HAHA! Fick besök också på skolan, dom tre satt i uppis, Nikke, Bäver och Tim.
Var också tvungen att springa hem och hämta in droppar.

Aja Dagen har vart som den ska! :)

HAHA ! Dock mer på andrasidan^^

Hehe jag glömmd min brorsa på dagis i minuter idag... Inte duktig sanna.

Ska hitt på nå  nu! :) pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0