lov wtf! ;D

Hej :) åhh skänns så förbannat skönt att det är lov nu i en vecka! :D

For tl skolan typ 20 miuter sent :P ganska slppt, men såg hockey och så ville jag käka frukost så det blev som det blev :) Det roliga med det är att jag tror inte läran skriver upp när jag blir sen :O inte för det gör mig nå, :P

 Sen så var det No-prov, som gick hyfsat ändå, eller vad jag tror.  Sen så film, halv sov dock..

Sen vid 11 in till stan med Gustav och hjälpa han hitta kläder! 
Kan då säga att det gjorde han :) Min hjälp e bra! :D Han köpte Jeans, thirsurt, tröja, kofta och en mössa :) Allt han köpte var snyggt och och allt utan mössan och tröjjan var mitt verk ;) Men han var ju med :) Iaf ahr det varit riktigt trevligt.

Nu vill jag ut! :D Men är ju så  förbannat kallt!


Gurki and me :)




Hockeyn idag, som sverige förlorade :'(



<3 you are the best!

Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: BABBA

så slapp dag ni hade då -.-

2010-02-25 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0