Man är bra!

Hej!

Nu ska jag och spla pingis eller nå!:) Haha jag blev nyss 100 kroner rikare! Spelade mot pappa och jag vann!!! ??!! Haha! Har  vart ute idag och kanske hållt på förmycket har rätt så ont nu. Men he får man ta! ;)

Asså min taktik funkade inte.. Tog och hede alla kort iordning, alla klöver och alla hjärter osv, för då skulle jga få nästan alla bra  kort fast det blev inte så, blev att jag och jonte fick exakt likadant! Inte ens kul!

  • HAHA, börja tänka på att ha "Bobbys sago stund på bloggen" HAHA ska man de?? ;)

Nu får ni ha en bra fortsättnig på lördagen!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA snälla sanna kan du inte ha det? :):) Skulle typ vara jätte bra! ;)

2010-02-06 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0