♥♥

Hej♥

Kollade precis en pixbox. Skulle kolla på "min" häst, Gurello.

Jag klarar inte av att se en bild på han utan att börja gråta. Det går inte. Det är som om nån skjutit mig, men jag måste leva med samma smärta hela tiden.

Tänker tillbaka på tiderna med Gurello. Han var en dröm häst, Fans inget inget som var fel med han.
Jag visste att jag kunde lita på han, oavsett vilken sitvation man va i. Jag kunde släppa han och låta han springa hur fort han ville och veta att han kommer stanna. Kunde gå bakom han under han, kunde göra alla nya trick jag och hanna kom på och veta att jag ka lita på han. Visst nog var han busig men det hör till och utan det skulle det inte vara en Gurello. Gurello var en häst som det bara finns en av, ingen är som han. Ingen kommer bli. 
Saknar dig gubben, du tog en stor plats i mitt hjärta och du tog med den biten när du for.  

Man säger att hästen aldrig glömmer en person dum gillar och trivdes med och jag vet han gjorde det. Kan säga att jag kommer aldrig glömma han. ♥ 

Kommer ihåg så mycket med dig gubben. Kommer ihåg Så mycket med Gurello och Dally och Hanna. (Hanna är en människa btw) Jag tror mycket som Gurello blev, läre han sig av Dally han bästa vän. Gurello och Dally var  som hela och halvan. Bästa vänner. <3

Jag kommer ihåg när Dally blev sjuk och han vart tvungen att avlivas..
Dally var en av världens bästa hästar och det var så synd. ♥ På morgonen den dagen så gick jag ut innan jag sprang tl bussen. Jag var med guran och dally i hagen och myste jag var där säker en kvart. Bara kramde dom. Kommer aldrig glämma hur deras huvuden var på varin av mina axlar, deras ögon var havslutan och don bara njöt av stunde. Så fina hästar..

Sen nästa dag. Vaknade gick ut till gurello, han var väldigt orolig och sprang och väntade på Dally. Han gnägga varje gång han hörde nått. Det var hjärtkorssande att se han så ivig att få till baka sin vän och så kommer han aldrig.

Gurello och Dally var världens finnast hästar och dom hade så mycket kärlek inom sig. ♥

Kommentarer
Postat av: jenipeni

absolut! :) detsamma.

2010-02-15 @ 09:53:33
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

HAHA! du ska fan få spö.

2010-02-15 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0