NiggaGIRL! :)

TJO BRE! :)

Sen uppd! men jag har vart på magic stan! Neger nue!;) eller jag är brun.
Ahh sissta dagen innan operationen! Vill ut och göra nå! Johanna skulle ttyp komma men det gick inte. Finns här gumman!<3 Asså har haft massa deep talk med folk idag hoppas det löser sig för er alla!

Jo till er upplysning så har mi n mormor kommit! :D

Idag vaknade jag av att jag pratade i sömnen! HAHA, min dröm var att jag och hanna Tolkade bakom en skoter. Vi flög som flyg plan i varje hopp! Asså YBER HÖGT! Och så kom det ett Hopp och jag och Hanna FLÖG Upp över molnen!  Jag sa till hanna typ HANNA NU KOMMER VI DÖ! Hanna svarade med AA! Jag hede ut armarna och benen som om jag var ett tefat typ, hanna baitade mig som vanlig då!
Hanna for fortare ner än mig så jag såg henne dö! Sen så var det min tur! Fast jag landade på en mjuk fyrhjulings Sadel! Så jag överlevde!!! Alla såg att hanna bara låg där död men ingen brydde sig, och sen så fattade jag att hon verkligen var död! JAg sprang dit och grät och skrek på hjälp, men ingen brydde sig! Så jag bara låg och grät på henne! OCH  SÅ MITT I ALLA säger hon TJO BRE, Vad hender yao?  Jag vaknade då för jag sa det också! :O:O HAHA hanna din jevel!

Ska skicka bider till räven nu! pusshej!:)


Kommentarer
Postat av: eö

HAHAHAHA GRÅTER FAN AV SKRATT! :'D! fina drömmar du har sanna.. ;D

2010-02-01 @ 22:32:25
URL: http://elinokvist.blogg.se/
Postat av: VÄLDIGT ANONYM

TJO BRE************ BLONDIN STAVNING DELUXE!

2010-02-01 @ 22:54:41
Postat av: sannnaaH

hahah pallich stavning!:D hahah asså javet, dom är sorgliga! X)

2010-02-01 @ 22:56:07
Postat av: de äääär ante liksooom

haha ja som sagt, du har ju lite särskrivning! ;)

2010-02-02 @ 19:42:14
Postat av: SannaaH

Anti du gillare! :D

2010-02-02 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0