nu är det då det visar sig ;)

Japp nu har jag då använt mina ända skills, att sy:D hehe.
Har en leopard tröjja och den är i storlek M och är då förstor så har sytt in den mycket. Blev dock bra. Men kunde inte ta över den follade kanten för det var för tjokt.
Asså fick värsta iden hur jag kunde sy om den, men tänkte inte göra det ikv iaf.

 Nått sånt, fast inte lika fult !

Frida bryr sig.. ;)
 
Tina ska hugga av mina jävulen i mig :O

Hanna är en kotte :P

Johanna är läskig :O

Anna gillar grått :S

Orkar inte mera haha! :) 

Aja nu ska jag ta och pinka, annars kommer det ske en olycka. ;)
 

Kommentarer
Postat av: tina

se upp imårrn-.- jag har kniven med mig:O

2010-02-19 @ 00:04:54
Postat av: tina

se upp imårrn-.- jag har kniven med mig:O

2010-02-19 @ 00:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0