opererad!

Hej alla coolingar! :D

Nu sitter jag här och blinkar som en dåre! Har blivit opererd idag. Alla gick bra till jag vaknade, var inte lite groggy! Asså höll på att spy! Sen så sa dom att jag var tvungen att äta och dricka. Fick en mer Hallon och en polarmacka, tog en tugga sen orkade jag inte, började må så illa! Mamma och Pappa sa att jag var tvungen att försöka men det gick inte, kunde inte ens dricka min Mer. Och nu när jag tänker på det så glömmde jag den på sjukhuset.. Iallafall Åt jag inte eller drack, bara lite vatten. 

Typ för operationen kommer jag bara ihåg att mamma satt med mig och jag var ledsen för vill inte göra det, speciellt inte när jag skulle ha en fet himmla kanyl i handen. Men sen fick jag lungnade och sen vaknade jag men en lapp över ögat. Kom inte riktigt ihåg vad jag sagt men mamma sa jag sa: Var är vi? fler gånger ocg vars är pappa och att jag har hon. Jag sa varje gång efter jag somnade om. Sen har jag somnat och vaknat helatiden.

Har fått fina sms, tack dudes!:)

När jag kommit hem har jag sovit, ungefär tills nu.
Åhh vte ni jag har fått tillbaka min gammla telefån, som jags ka lämmna in igen imorgon, för idioterna har tamig fan inte lagat kameran!



 + mina bruna ben ;)

HA det bra dudes! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

naaw, sanna! jag hoppas det gick bra för dig! Tina sa att ditt öga var alldeles blodigt, men jag har glömt kolla.



Puss och kram och krya på dig (vet att det typ var nån dag sen, men ändå;) )

2010-02-05 @ 18:55:10
URL: http://godakarameller.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw ♥ tack matilda, jo allt e bra:)

2010-02-05 @ 20:39:54
Postat av: ka

rösta på vilken outfit som e snyggast på min blogg =)

2010-02-05 @ 20:51:49
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-02-05 @ 20:55:09
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ojjdå.

Allt väll?

Ha en bra helg kram.

2010-02-05 @ 21:32:40
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0