Ribba ribba = 2 poäng

Hej:)

Har vart inne kanske 30 minuter eller nått. Har varit på bjurklunda med Nikke och Jonte. Spelade hockey utan skrdiskor. Kul osm fan, med tanke på att jag inte får röra mig.
Körede nått konstigt. Först var jag med jonte men då vann Nikke. Sen kom johannes och så var jag med nikke, och då vann vi! Aja, det var då kul att köra de. ;D Känner att jag kommer ha några fina blåmärken. Har rammlat en hel del. Sen så tog jag emot en puck med knät osmart som jag kan vara. .. :P

Kom hem, körde neger och president. Vann 3 ggrå i rad:)!

Nu ska jag göra nått. skulle ha haft hem engelskan eller matten men den glömde jag. Engelska visste jag inte ens om.

PUSSHEJ♥


 TILL FUNDERAREN
Framsidan på tröjan är svart. Det är inge tryck på den. Tröjan vart helt ärligt failad. Det står inte ens 9a på den.

Kommentarer
Postat av: jenipeni

så det ska vara! ;) jodå, det är bra.

2010-02-14 @ 19:20:36
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0