sissta skoldagen imorrn innan lov ♥

Hej :)

Vad gör folket idag då?:) Kom hem för typ en timma sedan.  Hade ingen dans, inte för jag skulle ha vart med men ändå. ^^
Började på morgonen med stort fett so. prov om religon, jag hade Buddhimen. Lätt, men tråkigt att plugga till det så får se hur det gick. :S    Men känndes iaf inte dåligt så G, men satsar på högre ;)  Sen en fet lång svenska lektion dryg som fan själv. Matte efter det, satt och babbla för det mesta men han ändå ikapp dom andra ^^ :) 
Blir att dra sig till böle idag, efter jag vart och kollat synen :)  Palnera helgen !

Nu ska jag springa ner och kolla om mitt kort har kommit, :) PUSSHEJ :D ring och var social :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0