Sjuhelvetes sur!

God morgon!

åhh asså är sur nu. Vill bara slå lillbrorsan Johannes! Usch! och mamma!
Amen det började med att Joel, max och alex och johannes kommer upp och spelar tv-spel. Dom skriker inte precis lite!!! Sen så börjar johannes och alxe köra nå jävla pingis fast dom inte får de! hu rjävla länge som hällst! Sedan går dom ner 10.50 och frågar om dom får köra riktig pingis! A, det fick dom! Jag fick sykbryt gick ner och var sur och dom säger, JA, vad klockan är 11! Jag säger, Ja men för fan dom spelade ju före de! Dom säger nej det gjorde som inte! Usch asså äckliga alla är!!! Jå sen kommer johannes ner med ett fult äckligt fett smile på käften, för han vet att dom gjorde de, men han säger inge, så jag får ta skiten över att jag är sur!




Aja, idag blir det att ta igen med skolan!... KUl ens.

Ha det bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0