sweet

Hej:)

är hemma idag, pga mitt öga. Har nårr i det, kan inte blinka utan att det rinner..
Inge mer att skriva nu iaf. Kul att Anna panna fjant ringde ;)

Ska tydligen skriva om hur kul jag hade i söndags, haha kul och kul..

Iaf så kommer jag inte ihåg så mycket.. Vet bara att jag blev missmanlad! (nu tänker ni på att jag inte skrev misshandlad, men jag menar  missmanlad^^ )

Jonte och nicke ville köra srtaff pingis, men inte jag och man kan säga jag blev straffad för jag inte ville det.. :P Och det har visat sig på mina armar och ett blå märke på mitt ben. Röd i pannan HAHA inte lite ändå, fast det i pannan är dock borta nu. :) Haha. Men sen då blev vi friends och vi satt i mitt rum som en trio och gjorde vad?! lyssna på musik och kolla på internet:) 

Kul söndag haha, kanske men kanske inte med pingis bollarna!;)

Bild från igår på engelskan innan jag vart tvungen och flytta och somnade.. :P


Se det är en tavla på mig viktor och frida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0