Ute liv, åhheåå♥

Hej!

Idag har jag vaknat duschat och dragit ut. Började med att Svamma med Joel ett tag, sen så la jag mig och sola. Det gick iinte bra för joel kom och kasta snä på mig. Efter det så gick jag in och fixade för att dra i väg och grilla med konskas. Blev att vi var på hamenviken och grilla, eller grilla och grilla?

Iaf så kom vi dit, men då var det några fetton vid ringen så vi satte oss vid ett träd och försökte göra upp eld. He-He! Ja, det gick inte bra. Vi hade tidningar och tändvätska och gasoleldsprutere, men inte fan får vi upp någon eld.. Haha vi fick upp eld som varade i nån minut så då var det bara att passa på att grilla korven! Den vart svart av röken och det ledde till att jag blev helt grisig. Hehe:) Var kul att vara där med dig frida men roligar hade det vart med eld. 
 
Sedan så kom vi hem, spelade pingis sen drog vi ut med jonte dima och nikke och kolla en COOL sak! Ni får inte veta vad!;) Sen åt vi middag, gött med pizza. Efter det drog vi till fridas boy, fan vad kul det var, usch vad flummiga man kan bli.. . ! ;)

SAMMANFATTNIG!
Toppen dag! (Y)


Nästa helg blir det att dra till arnemark och så kör vi skoter till pålberget och grillar. Så kul! :D Det är de jag saknar sen jag flyttade. Asså friheten med att köra skoter osv, och när vi bodde i stridholm var man typ ute 24/7.
I miss♥



HA DET BRA :D ♥

Kommentarer
Postat av: jenipeni

vilken fin blogg du har! :)

2010-02-14 @ 11:58:29
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: jenipeni

hihi, va glad jag blir! :) allt bra?

2010-02-14 @ 13:41:45
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0