www.hedlund.se

Hej!

Fin dag idag, elleer kanske inte den bästa.
Iaf vaknade jag kring 8 idag. kollade mig i spegel och såg att jag hade afrokrull!  Ahh fick panik!
Men trots det var jag tvungen att gå ner och ta droppen.. Fanns enligt mig inge att äta så tog en banan och gick upp och börja jobba på mitt afrokrull! Sedan bejede jag mig av till skolan. Var lite nervös, med tanke på att jag ser ut som ett miffo!..  Ja många har som kollat in mitt öga, ganska skämmigt.  Har också hängt upp SDOL planscharna med hjälp av anna. Nu johanna och resten av teamet så är dom on the wall! ;)  Ändå sen i morse så har jag mått dåligt och haft ont så nu ska jag bara till skolan och göra nån interjuv från umeå, sen ska jag hem, för jag orkar inte vara på skolan som jag mår, hänger verkligen inte med nått. Iallafall blir det att knapra ipren!

Asså nyss fick jag ett medelande där det stod, Hej, Detta är ett erbjudande om att få epostadressen [email protected] Gå in på Hedlund.se om du vill veta mer. Mvh Göran 

HaHA Nu får vi hedlundare ha sånt namn.. Bara sorgligt! Typ som om vi är speciella..

Ska dra till skolan! puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0