15.23!

Hej alla!

Har nyss spelat kort med Jonte och niggaBOY ! ;) Jag äger fortfarande i det! blev neger bara 2 ggr, vann typ 4 och vise Pesident typ 555!  ;);). jonte vann mest! Dima Förlorade alla utom 4, han vann två för jonte fuskade åt han!! Iaf an suger i det, han går alltid ut med titteln "niggaBoy!" haha!

Duschade och gjorde hårinpackning och rakade benen, slipper göra det imorrn då! :)
Känns inte kul, imorgon är sissta dagen jag får vara med på idrotten på 4 veckor! ;(
Imorgon blir sissta dagen jag är på skolan på en vecka! Imorgon är sissta dagen jag inte har ett cuttat öga!

IMORGON är sissta dagen jag behöver bära min äckelglasögon! ;)

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0