Back on track

Hej :D

Första inlägget seriöst med min nya bloggnig.

Idag ställde jag klockan på 10  vaknade kännde att jag inte orkade gå ner och käka och sånt, så la mig igen och somnade tl kl 12 (Y) Duktigt sanna -.-. Iaf så kom mamma hem på sin lunch, som jag hade planerat skulle jag åka med henne in till stan. Fick panik när jag hörde henne slängde mig upp ur sängen och drog på litte smink och plattade ner mitt krull. Jag gick tl team sportia och köpte en jacka, 700 kr!! ahh känner mig pank, eller är pank. Sen så gick jag runt för bussen gich halv 2. Hittade en bh på HM, men axelbanden var förstora. Kollade på litte hårspray och sånt OCH SÅ såg ja de! Torr schampoo, skulle igt köpa av treasy men har inte råd just nue. Ahh lycka! Sen så kom jag på att jag skulle på bio ikv 23.00 så då kan man ju köpa godiset nu redan. Gick ändå ner till kvantum, frös som en jude! gick sanbbt som en dåre! .. Efter det kom pappa och hämta mig för jag missade bussen! Lyckat.

Kom hem, gjorde inge. sen fick jag en hjärtatak. Sen så sitter jag här och stirrar på det jag skriver! H3h3.

Ha det bar puss! ♥ kommer inte blogga mycket mer förän jag har en ny design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0