Bajs dag .

Heej;)

Usch skola idag, inget man saknat dock, bara kompisarna.
Missade Idrotten och engelskan pga skulle tl sjukhuset för att kolla mina ögon, Mitt besked: Ja du kommer skickas tl sunderbyn och där får dom kolla om dom kommer operera.  Jag är mer än nervös.
 
Jag hade 12 i fel typ förra gången och det var mycket! Nu hade jag minst 20!!!! ;O det är extremt.

Sen
så lämnade jag in min mobil för den slutade funk helt ;O!  Men ja dom har ju damp på telemäklarna! Så h gick inte så bra, men dom tog den dock, fick en jävla äckel mobil nu. :'( !

Dagens planer var att dra tl böle och vara med tina, men he sket sig hade ingen skjus typ.
Ska nog städa mitt rum ist, väl behövligt.

HAHA, när jag kom hem låg det ett avfall i soffan, (Y) Hanna om ni vill veta:D eller bobby ungefär samma sak.
Hanna började berätta om hennes mvg hon fick på longseringsprovet och hur hon gjorde så hon fick de osv. Hon går grans.

Hanna- jag satt ju kvar bland dom 3  sista! =D
Sanna- Hahah rammlade du av?! ;O
Hanna- Åhh sanna du e så trög! HAHA men nej TRÖG BARN!
Sanna- vah? :O
Hanna- Men dom 3 sista i klassrummet.
Sanna- AHAHA jasså, trodde du rammlade av hästen..

Hare bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0