Bra dag(Y)

HEej :D

Seg uppd. men ja det e dock inte lika kul längre plus så har jag inte någon mobil som man kan ta kort med.
 
Aja, idag hare vart skola, ofc! Nog skulle man kunna slänga sin tid på annat enligt mig..
Jag har dans till tillvalet, asså det suger!! Tänkte dra en skolk idag men, nej kändes att det skulle inte sitta finnt. Sen när jag kom hem så tog jag en powernap. Ahh så skönt! Sen så Drog jag till björklund och lira litte hockey med dima och jonte, jag kan säga att jag ägde dom! ;)
Asså jag suger på att skjuta slagskott!! ;o Jag har typ vartit bra på att skjuta.. Men jag hade dock en träklubba, när jag lånade dimas komposit så gick det mycket bättre. (Y) Men jag tkr ändå att jag är rätt så bra på att åka skridskor.

Sen har jag försök få dima att gråta till en film "raise your voice"!! Vem gråter inte till den?

Aja ni får då ha det bra!! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0