Godmorgon solstrålar!

Hej!

Vaknade vid 11, åt och satt nere och babbla. Sedans så hade joel ett hopprep, hhehe! Han är rädd för damsugaren typ, å jag ba, Joel kom! Han kom och jag knöt fast han och gick och hämtade damsugaren! HAHAHA, han skrek som en dåre tills han börja skartta! haha nu är han inte rädd längre! Sen så knöt jag fast han i soffan! Gick därifrån. Haha fast efter ett tag var jag tvungen att släppa loss ungen... 
Nu så hamnade jag är och skickar bilder till konskas! :) hon är inte smart!:)



HA det bra! :D


Tina är bäst och johanna är rädd när hon åker skoter med tina! (tina kan ej köra därför är johanna rädd! )

TINA NU SKREV JAG DET ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0