HJÄLP :O

Hej!(=

Inte fin dag idag, blött och äckligt.. Det som inte dödar det härdar..!
Har vart på skolan ofc idag, rätt chill. Frida fyller år, Grattis DUDE! Sen så vid 12 drog jag och Anna in till stan med hungriga magar! När vi var där gick vi på sunes och käka, det är typ rea där med! H-E-H-E! Sen så har anna vart som den morsa jag ALDRIG VILLE HA!.. Jag har typ vilja köpa skor, men jag fick aldrig för hon ba, "NEJ SANNA SPARA PENGAR!"... Åhh, Aja sen så har jag köpt en tröja, anna köpte en likadan, sen örhänge och halsband på MQ, Väteperoxid och tabletter säkert nå mer!:) Kom nyss hem, blöt som vattnet sjäv. Nu ska jag ta fram engelska boken och plugga ord för typ första gången i år! Duktigt Sanna!

Nu försöker jag få in mitt örhänge i örat men he går fan inte.. HJÄLP!!


.... du är så bra!
OCH .... du är mer än uuuää! 



 PUZZ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0