midnight!

Heeej alla gulliga läsare!:)

Skola idag kul ens med lektioner. Asså nu sitter jag brevis Gurra och det är inte bra, typ svammlar hela lektionerna. haha men kul är det! Hade prov idag, hade inte ens öppnat en bok för att plugga. men jag får ändå inte betyg i det ämnet. När jag slutade så gick jag till uppis sammtidigt försökte jag tackla ante men det var jag som flög.. Aja stannade i uppis och spela fotbolls spelet var i roffes lag vi mötte linus och kevin! Dock vann jag! BARA jag! Dom sög ju! ;);) sen så ringde hanna stod och pratade med hon, sen så sa Roffe nå, så då blev det att jag satt och pratade med Roffe och Linus och Valbon.. Dom är ju knasiga! porr nej fan häller! Ser in de?

Sen vandrade jag mina ungefär 50 meter hem! När jag kom hem så spelade jag kort med Dima som fuskar helatiden, sen så spelade jag med jonte och viktor och dima, dima förlorade och fuskade så han gick! haha Jag blev aldrig neger! ahh så bra man är! Sen ringde jag hanna pratade med hon och samtidigt ringe Tina och Sen anna.

Sanna-  Hallo?!:)
Anna- Hej! Asså sanna vad gör du?????
Sanna- pratar i telefån typ inget!, dudå?
Anna- Asså snälla kan jag komma till dej? min mamma och pappa är inte här än!
Sanna. aa, det är bara att komma!
Anna- Okej, jag kommer snart då!
Sanna- aa, men vi hörs då! HEJS!


Typ så sne efter 3-4 minuter!

Sanna- Hallo?
Anna- Hej, asså sanna KAN jag få duscha hos dig? (Alldeles förtvivlad)
Sanna- HAHAHA vah?
Anna- Jag tinker! ante har sprayat mig! :(:(
Sanna- JA men självklart! haha kom ba!



HAHAHAH så jävla kul när hon ringde!

Ja kanske som ni fatta kom dock hon och duscha och så fixade sig och vi pratade litte och sånt, hennes bror joel kom med! Sen for dom och jag åt midda. Sen har jag sprungit omkring och ba rantat runt! 

NU är det så att jag ska på midnightbowling med tina och reggo! ♥ fast kl 22.00!:)

Kram ha det bra!
hahah en bild för några dagar sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0