operartion.

Tjoo dudes!;)

Hej alla, jag heter Sanna och har ont i huvudet som en dåre!! Har varit i sunderbyn i dag kollat ögonen, det är betsämmt. Blir att operera mina ögon på Tisdag den 2 februari. Just nu vill jag verkligen inte operera mig, pga att jag komme rinte får göra någor fysiskt asså ansträngade.. eller kommer jag inte få ha smink, iaf mascara, sen kommer jag vara röd i ögonen upp till ett år!!! Känns inte lockande.

När jag kom hem vid halv 6(?) så tog jag en powernap men det gick inte bra, råka se vänner ist. Sen var jag barnvakt åt joel, vi ritade och bakade, haha. sen nu så vet jag inte vad jag ska göra, går inte så bra att läsa eftersom dom har retat mina ögon en HEL del idag.

HEJ HURRNI
FRIDA ANDERSSON FYLLER ÅR IMORGON<3 GRATTIS!



Ha det bra! ♥
Du är så bra! Puss på det! ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0