R.I.P <3

Hej!

Dagen har vart jätte bra till jag kom hem..

Iallafall s vare då skola, morgonen började med friends möte, slappt ohjaa!! Sen vartdet att ta tag i 20 frågor med Tobias, fick hjälp på traven av två busungar!! Puss på det! Men Busungarna fick ideer som jag inte gillade.. AJ säger jag! Sen så vare svenskan, VI VAR TVUNGEN att byta platser!!!!!!!!! Asså jag trivdes som tusan att sitta med anna och joel!! FyyTusan vad vi har garvat genom denna tid! Har vart så himmla kul, det är svårt att beskriva hur kul vi haft det med ord! Kommer sakna det grymt mycket!! tears on my pillow. Fast jag fick inte någon dålig plats, fick sitta emellan Gurra och Emma L.
Efter de no. Sen IDROT!!! Vi hade dock skridskor ♥♥♥  Men såklart så suger skolans skridskor...!! Men kul var det! Sen en lektion till efter det slutade vi, jag drog med frida och träffade sööt Hanna! Hon babblade på som vanligt. haha alltid lika kyyl!! Sen så gick vi till nautilus för att träna, på väga stöter man på dima, han är inte alltid lika kul att prata med!HAHA

Tränade med Frida kul det. Tack gumman! ♥ For hem, fick veta att min gammel farmor Märta har dött.. Tog ett tag innan jag insåg att det var sant. Ucsh vad hemskt. sitter med gråt i ögonen för att tänka på det, hon är den enda av mina gammelfarmor och mormor jag kommer ihåg. Hon har alltid vart min bästa G farmor kommer alltid vara det!! Jag hoppas du har det bättre nu var du är! R.I.P <3

Ska dra ut och jogga nu med kohi och grymman, ränsa tankarna lite.

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0