Snöklump!

Hej alla fina läsare!:)

Nu har jag vart hemma i snart 1 och 1/2 timma, och inte har jag fått mycket gjort! Ska plocka ihop lite och damsuga, behövs! Skola idag självklart! Kom sent i morse kring 7 minuter, men jag vet inte om han skriver upp det, han gjorde då inte de.. (?!?) Sen efter lektionen så gick jag och va med hanna. Köpte frukost också eftersom jag försovde mig rejält. Hehe. Matten var dryg för jag fattar inte mycket, men tur så gör anna inte det med så vi satt och svammla på som vanlig. Sen engelska ALLTID lika tråkigt och bara hata de!! Sen gick jag hem och böt kläder för det var för skämmigt att ha exakt lika kläder som anna, HAHA! TOg ett äpple till lunch men det åt jag aldrig.. Sen har vi haft So som jag satt och prata bort med Gurra, jag vet inte ens vad vi har pratat om, tack gurri! Sen no.. Tur att man är smart! 

Åhh, asså sen när jag skulle hem så stannade jag och prata med  Anna´, gurra och viktor.. Gurra bärde ut mig och Viktor kassta värsta största KLUMPEN med snä i ansiktet på mig......!!!!!! INTE KUL ENS!  Sen drog gurra ut mig flera gånger när vikkan hade gått.. Hahaa sen när jag gick  hem så kom gurra bakom mig så jag stannade och i all fart så halkade jag.., OFC! Haha jag har typ 4 blå märken på knäna och en på låre sen på båda siderna av höften precis på höft kulan!!! Det GÖR ONT! ;)  Mång är från mina bejlar..

Aja alla får ha det fint nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0