Sunderbyn sjukhus nu!

Hej(= !!

Ahh skönt att det inte är så jätte kallt ute, men dåligt att det är jätte kallt inne! Ja, nu sitter jag i min säng med tre täcken över mig, väntar på att fara till sunderbyn. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men dom ska iallafall kolla mina ögon, och om dom ska operera. Jag hoppas dom kommer göra det, för jag vill inte ha glasögon, men då är de ju att jag vet inte om jag vill bli opererad.. Doktor här i piteå sa att det är inte några risker med operationen!? MEN VAD VET HON?? Hon har väl inte fått den gjord på sig!! 

Asså kan då säga att jag letar efter nattmössan fast jag inte får.. vaknade 6 imorse för att jag ska vara trött nu när jags ak dit då, Detta gjorde jag på morgonen.


  • Vaknade, snosade i 10 min!
  • Drog på mig en kofta och tofflor och begede mig ner i källarn, tog min rena tvätt och la in drn i torktumlarn.
  • Åt frukost, en macka och joghurt.  ( VET INTE HUR MAN STAVAR DE, pallar inte bry mig och kolla upp de!)
  • Gick upp, duschade i 10 minuter känndes som längre..
  • Gick och halv somnade i min säng i 20 min typ..
  • Började fixa mig.
  • Saknade min mobil som kunde spela musik..
  • Drog ner till källaren igen och tog min torra kläder.
  • Tog på mina torrakläder iaf, ett par sockar, jeans tights, linne och bh + trosor!
  • Borstade tänderna
  • Gick tl skolan.


Aja ska måla om naglarna nu, PUSS<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0