A night like that;)

Sitter i farmor och farfars hall på golvet och glor på den högra väggen samtidigt som jag tänker på dig. HEHE skoja! hoppas ni fattade jag är inte hemma. :)

kan ju säga att igår fick jag och emelie en så kallad impuls ryck, att vara med varandra. Tror klockan var halv 12? Kunde inte  vara hos mig så vi drog till hammenviken (förvånande?) och gjorde en eld på en bart ved och en tändare, jävlat otroligt att vi fick upp den! :D

Det var husvagnar som kampade på hammenviken också, och jag och emelie hittade ett svärd som vi tog och gick runt deras husvagn och ja var helt cp.. Dom vaknade.. HEHE
Sen efter ett tag kom tommy. :) Han räddade våran eld med hans ide att hämta pinnar!! smart eller?;>
Det blev också en hel del kottkastande, haha! Och ja, Tommy ska vi kalla det stenkastande??
iaf så stod vi vid grillringen och det var en fiskmås vid vattnet som flög omkring. Tommy fick en briljant ide att träffa fågeln med en sten, Han kastar och han PRICKAR en HS, fågel vart nog lite sne, haha! men alltås enbart tur! inte skills någonstans. ;-)

jag kan inte ladda upp bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0