Bakhjulet föfan!!

ehja som att jag lyckas?? Behöver jag berätta mer eller är det klart i era huvuden att jag lyckas skämma ut mig igen? Iaf så var vi folk på hammenviken och grilla osvosv.. innan det kom mer folk, fick jag cp ryck och tog moppern och skulle "Köra på bakhjulet".. Klart jag klarade det, e ju fanimig kung. MEN det lilla-sanna inte visste var att det var några äldre männ som hade "fest" i en husvagn.. dom typ aploderade och allt.. Skämmigt.. Men det är ju inte allt. Precis innan jag, johanna och tommy skulle dra då så kommer dessa saftiga, snygga och riktigt heta männ till oss.
Det dom säger är "Hurrni vem av er drog på bakhjulet??" tyå något sånt, sen sitter dom och försöker få redan på det och liksom ville se osvosv.. Fatta jag skämdes men nanting..


AMEN NÄSTAN

Hammenviken.
Grejjen var ju att det blev inställt men då säger en viss kille ba, öh du vi kommer, så jag och backman drog oss dit. :) Sen då kom tommy, fredde, alle och sofia. roliga är dom. (:  Man har bara chillat på denna.

ska göra något vettigt nu, tex sova.

Kommentarer
Postat av: Tommys

hahaehahaha!

2010-07-18 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0