FÖRVÅNANDE ENS... ORK IT

Japp där rök min PDOL som jag taggat till i hur många veckor som hellst. Fast får ändå inte dricka för mamma är ensammen hemma och allt kan hänad så ja, man får väl acca det och ha smile på läpparna ändå. Nog för man kan ha kul utan, med det kan blir roligare. ;)

Idag har jag jobbat, som att jag trivs ändå fast det ät jobbigt och tråkigt, men personalen är nice, sen så är det grrymmmmt snygga killa, sommarjobbar ;)))) Hoppas dem är kvar imorrn. På lunchen träffade jag dima. Efter Jobbet drog jag och skulle hoppa på linus men jävlen hade vaknat.. min plan gick it hem. SEN vidare till stan! Där jag var med Fanny och träffade elin och tova. Sen drog jag till Sara och var med hon i hennes lägenhet. Grymt fint har hon! Måste bara säga, att hon är en underbar person! ♥ Dom kanske kommer imorgon och hälsar på. :)

Vi satt på hennes ballkong, och när vi ska gå in så hade jag tydligen mobilen i knät, det viste jag inte så jag bara reste mig och pang så for den ner typ 5 m i assfalten.. TRASIG, så nu prioterar jag bort min pdol helg fö en ny mobil....... asså känns förjävligt. ;(


FULINGEN SJÄLV

Kommentarer
Postat av: sara

hahah fint skrivet! men vilken jävla bild du lägger ut! jag skrattar ihjäl mig!

2010-07-28 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0