GODAIVA

nu ställer jag in PDOL... känns grymt tråkigt. Jag är inte frisk, kommer förhudligen få hallsdjur som jag kallar det. känns så och ser ut så. Tror jag följer till stugan med pappa. Blir väl myggit och bra! Ska väl prata med föräldrarna förlåt menade päronen om Lk ist, både billigare och jag lär vara frisk.

He blev krig typ om min biljätt, den är ju trosallt billig! Men ska sälja den till min nära vän anteboi! :)) 

Om ni vill veta så är mitt smeknamn av farfar Godaivagode, och förkortas med godaiva.. haha 
Tyvärr brukar ju min far säga det också, men det är ju sällan som tur är. (; hehe:) 



SMEKNAMN AV FARFAR
 
Mamma- Vicko
Pappa- JK, (jonny korven)
Jonte- Ponte
Jag- godaivagode
Johannes- vet it.
Joel- vet it
Ivar- Milles.

alla- barsel arsel

Han e gode frääään

Kommentarer
Postat av: din förebild

HAHAHAHHA AWESOME

2010-07-29 @ 11:54:56
URL: http://jjohannaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0