Hemma för ett tag osvosv

ehjåå sedär jag är hemma på en fredag denna tid, det var ju ett tag sen.
Har vart i sikfors med Ante, gurra och hanna. HAHA fan vad kul det vart.
Först drog jag och hämta totte på jobbet sen drog vi och våldgästa ante som var svin trött men ut kom han. Vi 3 trod och våldgästade gurra. Där så började jag och ante att ta hannas mobil, tog ett himmla bra tag innan hon märkte att ante hade den. ;) Vi spelade också kubb, som att jag och hanna suger!!!! Prickade inte ens en pinne..
Men vad kan man säga, allt var hannas fel. ;)

Sen efter det så skulle vi till ante, det började inte bra och slutade på samma gård som vi skulle ifrån.
Det var såhära, Hanna skulle köra gurras moppe, det är ett gammelrackel som man ska väcla med. Hon starta och växla, släppte kopplingen försnabbt så moppen hoppa iväg och hanna höll in kopplingen och gasa rakt in i ett träd.. HAHA ;D Det fula var att hon slutade inte gasa när hon krockade utan hon fortsatte gasa fast hon var i trädet.
Alla vi dog ju i skratt.. Så pass så vi slutade med att vi satt på marken och garva sen så satt vi och snacka med an massa jävla garv. (-;  Grymt roligt vare.

Sen så for jag och hanna hem till hon, skrattade vidar åt våra flum. Jag råka kasta ktechupflaksan på hon.. ojoj ork it berätta ;)




Hanna- Sanna ta av dig kläderna!!
Jag- Men jag vill inte!
Hanna- Jå!
Jag- Asså du säger alltid då när jag är med dig...:((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0