Lips - sanna, det låter förjävligt

hehe min kväll kan ju suga balleee! Eller? jåå.
Sen kusinerna åkte hem, har jag städat. bytt sängläder, damsugit, skurat, dammtorkat och plockat skräp, asså he gick it för sig.
Men nu kommer jag till det värsta! Jag har inte sängkläder som matchar varandra.. FYFYFY! Asså VITT OCH ROSA LAKAN?!?! Jävlat kortslutning i min hjärna när jag tänker på det.. visst det må ju vara om det är två olika påslakan men det är nog illa, nu är det katastrof.

Sen kom jonte hem så då körde vi lips, det är bättre än singstar! Alltså jag ska nog lägga min sångkarrär på hyllan och satsa på kläder!hehe, det låter ju för att vara snäll FÖRJÄVLIGT! Vi snacka skadeskjuten räv eller javettefan, men illa är det.

Orkar inte ladda upp dagens bilder nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0