LÖRDAG-HEM-BORGFORS

det var as kallt att sova i tält.. iaf vi vaknande och strosade om kring ett tag, alla vi var dööööda! Sen så begede vi oss upp mot centrum, där tvingade jag dem att shoppa! ♥ det slutade med att jag gick själv. (Y) eller? 
När jag och sebbe kom hem så for vi till varsit hem. Sensenare så gick jag och snackade med Kalle och krille, nicke kom, och sen linus och hans vän. trevligt. Efter det drog jag till borgfors med sebbe, på vägen så våldgästade man lata frida, men jag fick med min pärla, när hon väl kommer ut då fan är det krut i hon♥ Hos Hanna så spelade vi biljard och pings och pingpong. Sen skulle vi och träffa Gurra, ante och anna. det började med att jag blev inlurad i skogen med moppen, he blev slirit i sanden, bränt luktade det också. NICE! Eller? Sen så hittade vi stolpkotten! AMEN på det. Vi stannade efter vägen och snackade, och jag hade överskottenergi, eller övertröttsenergi?? ;-) var allmän flum. ORK it mig själv då. Efteer det blev det hem till huset i borgfors igen, när vi kom dit så tänkte jag busa, men det gick inte bra, men skrattade gode jävla mycket! Sen så tog jag hannas  mini gitarr och sjöng några låtar för dom, dans fick dom med..;) Fatta avendsjuka dem är på min röst! ;o SEN HEM OCH SOV.  Den som läste hela detta inlägg har väldigt tråkigt. Glömde säga idag har jag vart otrvlig som alla andra dagar.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, sanna jag tkr att du ska söka till idol :D <3 btw vad fina bilder du har xD

2010-07-26 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0