Love the way you lie

God morgon! :))

Ligger i sängen nu, ska väl gå och fixa mig och dra och fixa hannas present, hehe (6)
Ikv tror jag det blir bio, fast ne trot inte det länger för "last song" kommer inte ens ut idag.. Suga kan ju det.


Juset jag går med rosa mjukisar med rosa linne.. och om ni vill vetaså har jag rosa trosor och bbh också..haha..

Igår så var jag med Backman, vi drog tillhammenviken och myste med vindruvor och melon och nå ships vi hade kvar sen några dagar sen. Mysit. Sen dorg vi till mig och så en jävla skräckis, som att jag hatar den! Uää.

Igår så var jag med Backman, vi drog tillhammenviken och myste med vindruvor och melon och nå ships vi hade kvar sen några dagar sen. Mysit. Sen dorg vi till mig och så en jävla skräckis, som att jag hatar den! Uää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0