my life your entertainment

Hoj.

Sissta jobbar dagen idag för ett tag. Härligt! 
Sista dagen på länge jag vaknar 04.30 lovar er att det var verkligen sista dagen på riktigt länge.
Men nu blire mer pengar på det heliga kortet. ♥

Mina penga planer ser rätt så ok ut faktis..

 Det jag ska lägga pengar på är

  • Några saker till uppsala.
  • PDOL!! YEAH
  • Kläder (bara för det är ett måste)
  • En mascara!

Asså det är ju helt sjukt, jag flyttar om 5½ vecka! Hur i fan ska jag klara mig??
Känns as ballt att jag kommit in och jag är taggad att flytta fast jag vill  inte lämna mina homeis.
Från allt till inget, yeah me do not like it.


This is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0