No Bull - Chris Brown

Tja.
Lagomt dåsig just nu, duchen står enbart och väntar på mig! He-he.
Känner att jag har det stökigt pga av alla dessa påsar med kläder jag blivigt tvungen att ta.. Det värsta är att jag kan inte ta bort det förän i morgon!! Liksom SKOJJAR du med mig.. :(

Ja stötte på några fjompar eller dom kom precis när jag skulle dra till stan vid 8-9 ?? Iaf så vart det att man snacka med dom. Typ yber länge sen man träffa linus som jag gjorde, kul det. Tack till Kalle som tog min nyckel.. Tack till jonte som skvätta spott och vatten på mig och dima, sen en tack till Krille som är snäll. hehe


Kvälls dåset!Tjaosa

Sovgott alla snälla, dumma, smarta, osmarta, fula, snygga, fina, söta, tragiska och barnsliga barn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0