PARTY ALL THE TIME

sitter hemma nu, har in bloggat sen i måndag tror jag, det är för jag inte haft tid eller sovigt hemma sen måndags. 

Tisdag, på eftermiddagen drog jag till hanna och var med hon, hon fick sin present då för hon fyllde år. Jag kolla på deras träning.. ur tråkigt, det hade vart mycket roligare om alla hade sprungit naken! Btw det är herrarnas träning. haha:) Sen drog vi och bada i arnemark.  
Slagga hos hon. PLUS han vara med dima också:) satt ute och snacka med han. tror inte det finns någon annan kille jag litar på så mycket som han, riktigt bra vän.(=
 
Onsdag när vi vakna så drog vi till stan för hon fyllde år osvosv. Där lyckades jag shoppas så pass så jag liksom sväva. ;) Sen så på kvällen var vi i arnemak och grilla och tälta. Det var Hanna, fanny, konkas, gurra och ante. 
TREVLIGT. Grattis hanni ♥. Beach Vollyboll var ju riktigt kul. 

Torsdag: jag vaknade halv 7 av solhelvetet så gick ut och la mig i sovsäken med min filt. mys!Sen kom solen så då låg vi och stekte. Jag fick också en briljant ide att bada, men gurra hade min moppe för hans hade gått sönder så hande jag en bikni??NEJ! gick ner i underkläder och när jag väl var på flotten så flög bh:n av och det blev toppless bad! haha snacka om kallt! (-;

Sen så drog vi till sikfors och låg och frossa i solen. Lyckas bränna  mig ordntligt! sen hade fanny och hanna träning och jag fick ej dra hem, plus vill det inte men vill inte heller vara på deras träning.. Efteråt så drog vi och bada med några killar från laget. HE är då inte vart i älven. Men kul vare, fick ha lite ler krig med fanny, självklart vare jag som startade det. ;) 
Sen så hade jag planerat att sova hos hanna men mina föräldrar var ju tvungen att bråka med mig så jag kände att måste ju lösa detta så drog hem YBEER SVIN ARG. He blev bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0