Princess - Jay Kay

sitter i tv-rummet på min dator och håller få sykbryt, lovar kommer aldrig skaffa  barn, uää. Man kanske aldrig ska säga aldrig men isf lär det vara många herrans år bort. 

Igår så drog jag till arnemak och var med frida. Sen kom hanna för jag ville bada och frida ville inte. Men vad hon ville och vad hon gjorde är två olika saker..  ;-) Iaf så följde hon ut på bryggan med kläder på, hon hade  gjort en deal med hanna att inte bli i knuffad.. Dumt var ju det göt det är ju mig hon inte borde lita på.. ;-) iaf så puttade jag i hon, sen skulle hon putta i mig men hon åkte i igen. ;D Göttmos(;  Sen for jag till hanna och klämde lite glas, och somnade i deras fotölj så bestämde mig att dra hem. Direkt jag kom hem så drog jag iväg, var med Bosse! Eller? ;-) Det ni inte vet lider ni inte av! Iaf så sovde jag denna, tack för det vill jag verkligen säga, räddarn i nöden!
Får se vart Sanna slaggar idag..

BILDER KOMMER



PRINCESS-JAY KAY


REFR.

There's a club in Miami with the best crowd in town
Where a sweet little princess jumps around and around
And her sight is the beacon in the veil of the night
With her strange kind of fashion there's a wrong and a right. But she never, ever comes with you

SV-
Det finns en klubb i Miami med den bästa publiken i stan
Om en söt liten prinsessa hoppar runt och runt
Och hennes syn är ledstjärna i slöja i natten
Med sin märkliga form av mode finns det ett fel och en rättighet. Men hon aldrig någonsin kommer med dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0