Saknar dig..(u)

Hej,
märkte jag höll mig till att blogga i typ 3 dagar??
Aja nu blir det mera seriöst.  
Sitter i persomajärvi.. sista kvällen! Äntilgen säger jag då.
Jag har till och med hunnit skaffa nya vänner♥ Bibbi och bob.. ÄLGAR!
jag var ute och gick en eftermiddagen och solen var på väg att gå ner. När jag kommer ungerfär 1 km bort
så ser jag att det står en mammaälg med en liten liten baby älg 30 meter bort. Fick panik först..
ungefär söjjna var det i min hjärna "Tänk sanna, TÄNK! ska jag springa och bli jagad? Eller ska jag stå stilla och lotsas att jag inte finns och sensenare bli uppäten när den märker att jag finns?? kommer dö hur som hälls.." Står ett bra tag stilla på samma jävla fläck och tänker.. Och under den tiden fick jag en ny ide! "gå sakta och tyst då märker den inte mig!!" Ahh smart tjej! :D
Tror vi blev kompisar eller vi blev det. Bibbi, bob och sanna.. som en saga! :D

Nä har men för livet sen man har blivigt jagade av renar.. 2 ggr har den hänt..

I helgen kom hanna hit för att slippa piteå, vi har haft fiske tävlingar. Första tog jag hem segern. (såklart)
Andra gången så blev det lika. Hanna har disikerat en fick med mitt flöte.. Uää.
Vi har också sett filmen "alpha dog" Eyy fan vad den var bra.. gråter till den med.. men förvånande ens??



NEJ vadå lockigt hår.. hatar min lockar.

Bild från våras.. lockigt.





STORFISKRAN.. nej..

Min mobil tog ett dopp i detta vatten.. funkar fortfarande utmärkt;-)


ehh.. ingen kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0