Sjuk! Ehh kul! ehh ja eller?

Har fan inte kunna sova inatt, vaknade halv 6, sjöblöt.. uää. Kallsvettas som ett svin, brukar inte göra det men jorååå! iaf an jag duscha och sen så sjuk anmälde jag mig, ska dock jobba in timmar jag missar.
Sen har man städa lite i rummet efter johanna har varit och stökat. .. -.-' har också tömt och lagt i diskmaskinen osvosv, inte ens intressant. När familjen kom hem så vart det ett jävla liv, orkar inte! Man får ju ont i huvudet av att bara lyssna på hälften.. gick därifrån dock.  Nyss skulle min bror låna vatten flaska av mig och det fick han, jag skulle hämta den men då springer han själv för att hämta den SOM HAN INTE FICK! Jag blir sur och allting slutar med att det är mitt fel. Men jag är ju sur helatiden så. 

JOEL-
Sanna vet du, idag på dagis så bet en skalbagge mig!!
JAG- Ojdå!
JOEL-Ja se! (han visade ett rött märke på hans fot.)
Men då grävde jag ner den i jorden!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0