Skvaller in my heart! ofc!!!!

Aniston förföljd av stalker

24-årig man har med sitt förvirrade och aggressiva beteende skrämt upp Jennifer Aniston ordentligt.

Nu ansöker skådespelerskan om besöksförbud.

En 24-årig man uppges ha kört tvärs över hela USA för att leta upp Jennifer Aniston, 41, i Los Angeles.

Enligt domstolsdokument fann polis mannen i sin bil den 15 juli väntandes på stjärnan. Med sig ska 24-åringen ha haft ett vasst föremål och isoleringstejp. Han ska även ha haft ett anteckningsblock fulltecknat med meddelanden om Aniston.

”Jen sa till mig att hon vill att jag ska bli pappan till hennes barn”, löd en av anteckningarna, enligt Daily Mail.

Mannen hade även ristat in stjärnans namn på sin bil.

”Extremt plågsamt”

Polis hann ikapp mannen efter att hans pappa larmat om att han var på väg till Kalifornien för att söka upp Aniston.

24-åringens beteende har skrämt upp skådespelerskan och fått henne att ansöka om besöksförbud för mannen.

– Han har aggressivt sökt personlig kontakt med mig. Hans vanföreställt tvångsmässiga beteende, förföljelse och hotande är irriterande och trakasserande, skriver Aniston i anmälan som lämnats in till en domstol i Los Angeles.

Hon skriver också att 24-åringens beteende är ”extremt plågsamt”.

– Jag fruktar för min personliga säkerhet och för dem i min närhet.

Mentalt sjuk

I domstolsdokument beskrivs mannen som ”besatt och mentalt sjuk” med en våldsam historia. Han ska ha attackerat sin mamma flera gånger och tror att han är släkt med flera kända personer, som bland andra Oprah Winfrey, Jay-Z och Jennifer Lopez, enligt Daily Mail.

Efter att mannen greps av polis fördes han till en psykiatrisk klinik.



Nu ska jag fortsätta läsa Glaze och in touch! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0