SOVA GOTT ♥

Nu ska jag sova. Denna eftermiddag/kväll blev tillbringad med mamma och pappa, jag satt och skrek till dom, men tro inte att dom är änglar! Alltså vi bråkade. Sen så drog jag till johanna fast jag inte fick det, men dom sa inte nå när jag kom hem, great! (kom ju på att på detta vis påminner jag ju dem..)
Jag och Johanna hade mycket att ta ifatt, shise! Imorgon blir det då att dra och fiska med Johanna, sebbe och tror jonte skulle med. ;p  nice elr ba vadå? Hatar fisk.

FRIDA, jo tackar! jag vett du är grymt avendsjuk på min röst, och börjar faktis fundera på idol.. vore liksom kul, fast då blir det ju inte ens en match.. lika bra att ge mig kontraktet. ;-) Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0