I need you now

Hej, vad händer?:)

Själv har man precis jobbat klart. Mjölka kor.. yääy.. Men jag får pengar för det och pengar måste jag ha.
Så länge jag inte behöver skotta skit är allt lugnt. Sen är det ingen ide att jag gör det.. Det märkte man i påskas när jag var hos hanna och skulle mocka.. Då vart det konstaterat att jag är för dålig för att kasta skit!.. Haha!

Har också städat och klippt gräsmattan, sanna goes flitig! ;)
Jag vill hem nu, det är tråkigt hära och så är det massa läskiga djur.. T.ex Björnar, älgar och ormar.
Vågar inte gå mot vägen.. och crossen har slut soppa så kan inte först skrämma djuren och sedan gå där. Asså vilka problem jag har! haha 





SMSA! 0730813772 (K)



DAGENS FRÅGA!!??!!??

Börja tänka på en sak när jag jobba.. Hur skulle det kännas att vara ko?;o Kan du svara på det så är du ju bäst!;)



Kommentarer
Postat av: Anonym;-)

äntligen! :D haha du är ju kul, att var ko skulle vara livet förfan! ;) eh jag e bäst nu vah?:)



Btw känar du bra?:)

2010-06-22 @ 20:06:20
Postat av: Linn*

Hej,jag vet hur det känns att vara ko, med tanke på att mitt barn suger på mina bröstvårtor kan jag tänka mig litegrann.. synd tycker jag om korna! //stockholmtjej

2010-06-22 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0