||Riverside motherfocker||

Tjenare, aafan det var ett tag sen! Men nu är jag tillbaka.
Hur länge det vet jag inte, men lovar kommer säga till om jag tar en "paous" igen.

Kan då informera er om att jag är i skogen. Tror nästan jag är rikast på myggbett.. Usch vad det kliar..
Idag har jag jobbat och jobbat och eh jobbat, och faktis kört cross.

Märkte att det var en fotbroms.. trodde fan inte det. Trodde det var kopplingen så jag stod där som en dåre och försökte koppla med bromsen.. efter ett tag kollade jag på andra sidan och märkte att där var kopplingen, så nu vet jag vilken "broms" ni/vi snackade om på facebook.. Och nej, jag är inte trög.

Nu ska jag sova, blir att vakna 04.30, me love it! ♥ eller så inte.

Sovgott!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen duktig tjej! ;-)

2010-06-22 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0