3 DAGAR ♥

Tja! :)
Okej idag är det lördag för er som inte visste, och det betyder att det är söndag i morgon och i övermorgon är det Måndag och sen den heliga dagen Tisdag!!! Då kommer Ewe till piteå, hela långa vägen till Piteå! SKa till hon på tisdag kväll. Blir säker lite sent. Onsdag morgon bär det av till Kiruna och där ska man bo på hotell. Hemma fredag nån gång. Asså jag längtar så grymt mycket att få vara med dig! I sommras så drog vi till luleå utan att vi fick det, shit vad kul vi hade där! Sen när vi var i stan och vi träffade några töntar som du börja prata med, HAHHA fyyfan! ;) Tiderna med dig är bäst, Du var min bästa komips innan ni flytta och du är fortfarande det. ♥



JÅ vet ni jag nös nyss! :D Det kan beteyda att jag håller på att bli helt frisk! :D:D:D:D:D
Fast jag fryser fortfarande som en jävla dåre.. 
btw hatar att nysa!
Har vart ganska  duktig, har duschat fixat mig och gjort fanskmanikyr, det tar länge och jag måste göra om mitt cp lillfinger som det bara smetas ut på.. Ska fixa håret med och när jag ändå är igång kan jag noppa ögonbrynen med. Sen lägger jag kanske in en bild.
PÖSS!:)

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahaha, bra koll du har sanna, jag kommer på måndag kväll, inte tisdag :p

åh, somras, känns som igår vafan.

haha, vi kommer ha fett kul, älskar dej! <3

2010-03-27 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0