a drop in the ocean, it's a change we can't decide

Morning sunshines!♥

Vad gör ni då?:)
Själv ligger man i sängen och smsar, tänkte att jag kan ju uppdatera när jag ändå inte gör något vettigt. (Y)

Dagens planer är väl att fixa sig och chilla och sen fest för nicke. Ska kolla med Jonte om han orkar köra lite skoter. Kände att det skulle vara kul.

Igår så gjorde jag inte mycket kan jag säga.. Min planer blev förstörda. Men iaf så kom Tina. Vi pratade och kollade runt på internet och såg en film "cabin fever" den var rätt så bra. Märkte igår att det finns människor som borde skaffa sig lite sperspektiv.


Love ya bff!♥

Aja hurrni har det bra! :) ska lägga in nån video som jag tycker in ska kolla på! :) PussHej!♥


Kolla tina blogg btw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0