Jag vet inte hur länge jag orkar ta detta..

Heej sweet! 

Asså ni e jju för söta! Alltså NI läsare. Jag bloggade inte nå igår, och jag fick besöks rekord! på länge. så kul :D



Iaf så är jag trött som en jude, var vaken till 02,00! Var med Emelie och Nicke och såg film. Filmen var bra, men synd att jag somnade i slutet. +igår såg ja handboll också! :O Fattar inte ens hur det kan vara kul?! 

Bilder från igår,

Glaggor..



HAHAHHA! Viktor tog fridas mjölk och jag och anna garvade! Och då tog ante annas mjölk! HAHAH Annas stubin fanns inte och hon sprängdes. Med andra ord så anföll hon ante så han spillde haha men han tog ändå mjölken. ;) HAHA tur man inte dricker skolmjölk.   BTW Typ många från klassen är med i tv. NORDNYTT ;) jag är med fast bara min hand och höft, dom filmade när vi tog mat och jag tog inte nå typ, så dom somade... Hehe. Hatar skolmaten.

JOEL VS JOEL
HAHA tillgjord?                                                                  elleer är denna? ;)

Ja, nu ska jag sova och ta ikapp mina 8 skönhets timmar man ska sova! ;)
Var yber trött på skolan idag.. Speci på So:n. Sen på svenska var det lite roligare. Gick typ en kvart tidigare därifrån och la mig på en bänk och babblade med Tova.  Asså Sen efter matte drog jag hem, men stod och pratade med lite boys som har hemlisra för mig som handlar om mig.. Inte kul! Ska jävlat få veta det! (: Om ni läser så sägar jag, "Ja vet att du vet att jag vet att du inte vet!" Eller vet du/ni? Eh jag blir galen! 

Ha det fint nu! :) Puss♥ 


Kommentarer
Postat av: ^^

Du är snygg! ;)

2010-03-10 @ 13:42:22
Postat av: Nk

DU passade i glasögonen ju! ;O Hela du e sööt btw!

2010-03-10 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0