betrayed solid worse

Hej :)!

vaknade typ vid 12. Ställde dock klockan på 10, men inte fan kom jag upp då.
Iaf så vaknade jag och åt brunch med Natha. Jätte kul att träffa hon igen! ♥



Vi satt då bara och pratade, trevligt, trevlig.

Igår kvällen.
Drog vi in till stan på fest då. Kul det.
Sens å gick vi och käkade på sunes och max, haha delade oss. Sen så samlades alla på max. Satt vi dära och pratade. Kulkul. Sen så mådde brorsan inte så bra så vi drog hem. Sen ringde några och bad mig komma tl dom, jag tänkte "ja, vahfan man lever bara en gång.!" Men när jag skulle dra så märker mamma det. GREAT. Aja nån annan gång hurrni! :) 

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Men jag ska se Dh och greys som jag missade i veckan. :)

smsa 0730813772

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, kulkul igår :)

2010-03-07 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0