Blahblahblah

Hej :)

Kom hem för ingefär en timma sedan från Borgfors. Hanna följde med.:)
Igår så kom jag till Hanna, vi kollade på saker på internet, How you doing? ;););) Sen så drog man till Anna med skotern. Hanna kör som en dåre ♥ Asså det var helt skönt att åka, tänk er att det är ganska mörkt ute himmlen är mörk men lys upp av stjärnorna, marken är täckt med snö och träden är smått böjda över stigen man kör på av all snö som är på dom. Så himmla mysit. Halv låg typ och tänkte hela vägen i denna mysiga atmosvär vi befann oss i. Sen när vi kom till Anna så satte vi på en film, "sommaren med Göran" rolig men värdelös. Börja doxk gråta tl den i slutet. Grät hela vägen hem för jag börja täbka på annat. Hehe. Btw Tycker synd om Anna, hon hade jätte hon  i sina mag muskler. Hoppas det blir bra gumman.
Sen så när vi kom hem så berättade Hanna om kattjäveln dom har. "Jackson/Lusifer" hade sovit i Hannas rum en natt utan hon visste det, och så vid 04.30 på morgonen så vaknade hon av Jackson krafsade. HAHA och så kände hon en stank och då såg hon det!! Han hade skitigt i hennes rum värsta blajjan. HAHAH så hon gick och sov i hennes syrras rum. HAHA katten är både bög och jävulen själv. 

Imorse skrev jag till Hanna när hon var i stallet nått om att hon skulle ge mig hagelmössan så jag kunde skjuta skallen av kattfan, och att han är "Jackson the gay animal fucker". Hade lite tråkigt och så är katten jätte läskig. 

Nu ska man hitta på nå, puss♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0